شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

مزایای درب سکشنال :

درب سکشنال از پانل های جداگانه ساخته شده اند که به سمت بالا بلند می شوند و به موازات سقف گاراژ حرکت می کنند. درب سکشنال بین سه تا هشت بخش ساخته شده با لولا های محکم در کنار هم ساخته شده اند. کاستورها به لبه های پانل ثابت می شوند که اجازه می دهد درب از بالا و پایین سیستم آهنگ که به قاب درب و سقف ثابت است حرکت کند.

درب سکشنال از مواد مختلفی از جمله فولاد ، چوب ، وینیل ، آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. متریال مورد استفاده برای ساخت درب مقطعی گاراژ شما معمولاً با توجه به هدف درب ها و بودجه شما تعیین می شود.

تاریخچه مختصری از درب سکشنال

اگرچه درب سکشنال می تواند در بعضی مجلات علوم اولیه که در سال 1906 منتشر شده است ، ردیابی شود ، اما پذیرفته می شود که اولین کسی که طراحی و ساخت درب سکشنال را  انجام داد آقای CGJohnson بود که "شرکت Overhead Door Johnson" را شروع کرد. اولین ریموت کنترل رادیویی در سال 1931 طراحی شد.

درب های سکشنال بسته به ارتفاع و عرض درب گاراژ با استفاده از تعداد زیادی پنل طراحی می شوند. یک درب گاراژ مقطعی استاندارد بین 4 تا 5 پنل خواهد بود که به سمت بالا حرکت می کند و از یک سیستم پیچشی برای خنثی کردن وزن درب استفاده می کند. در طول سال ها ، درب های سکشنال با استفاده از بسیاری از مواد ، از جمله فولاد ، آلومینیوم ، چوب و شیشه طراحی شده است.

تعمیرات درب سکشنال:

تعمیرات لازم درب سکشنال توسط تکنسین های درب و گاراژ واجد شرایط انجام می شود زیرا تعمیر درب های مقطعی توسط افرادی غیر حرفه ای مشکل است.

درب های گاراژ فولادی محبوب ترین نوع درب مقطعی است که در استرالیا استفاده می شود. این درب ها برای همه سازندگان و مشتریان مسکونی استاندارد هستند.

در درب های سکشنال یکی از بزرگترین محدوده درب های مقطعی Colorbond را به مشتریان خود ارائه می دهیم که از آنجا انتخاب کنند. ما مارک های اصلی گاراژ Colorbond از جمله B&D ، خط فولادی ، CSi و Centurion را تهیه و نصب می کنیم.

هر تولید کننده درگاهی با استحکام و کیفیت متفاوت تولید می کند. تیم تکنسین های ما می توانند مشاوره صادقانه و بی طرفانه ای در مورد اینکه مارک ها متناسب با نیاز و بودجه شما را به شما ارائه می دهند ، ارائه دهند.

درهای بخش سفارشی طراحی شده

درب های مقطعی تقریباً از بسیاری از مواد مختلف ساخته می شوند. چه برای مصارف مسکونی و چه از نظر تجاری ، دامنه و طراحی درب مقطعی سفارشی معمولاً متناسب با تصور مشتری است.

 

فقط چند تولید کننده انتخاب شده ، تخصص در این نوع از درب ها را ایجاد می کند. ساختن یک درب با طراحی سفارشی که از نظر زیبایی شناسی خوشایند باشد تنها نیمی از کار است. ساخت درب مقطعی طراحی سفارشی طولانی مدت تنها با استفاده از تولید کننده ای که از تکنیک های تولید معیار و بالاترین کیفیت محصولات استفاده می کند ، می تواند تضمین شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب سکشنال اینجا کلیک کنید.

 

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : درب سکشنال, نویسنده : eshel eshel بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 16:26

خبرنامه